TikTok ve NetD Müzik Dünya Müzik Günü’nü AkustikSöyle Kampanyasıyla Kutluyor – 10051

TikTok ve NetD Müzik Dünya Müzik Günü'nü AkustikSöyle Kampanyasıyla Kutluyor

#AkustikSöyle etiketiyle başlatılan kampanyada TikTok ve NetD Müzik, kullanıcıları en sevdikleri şarkının akustik versiyonunu söylemeye teşvik ederek yeteneklerini paylaşmaya davet etti. TikTok kullanıcılarının büyük ilgi gösterdiği kampanya şimdiden 112 milyondan fazla görüntülenmeye ulaştı.

Müzik, TikTok’un yaratıcı DNA’sının en önemli parçasından biri ve müzikal anlamda yetenekli kullanıcılar platformda önemli bir kesimi oluşturuyor. Özgünlük ve yaratıcılığın ön plana çıktığı TikTok, müzikal yetenekleri sergilemek için önemli bir platform haline geldi ve birçok genç sanatçının geniş bir kitleye ulaşmasını sağladı.

Dünya Müzik Günü’nü kutlamak için gerçekleştirilen #AkustikSöyle kampanyası, farklı sanatsal geçmişleri olan kullanıcıları platformda bir araya gelmeye teşvik ederek müzik yoluyla bağ kurma duygusunu harekete geçiriyor.

Kampanyaya katılmak isteyen kullanıcılar, TikTok’un geniş müzik kitaplığındaki şarkılar arasından istedikleri şarkıyı seçebilir ve videolarını #AkustikSöyle etiketiyle paylaşabilirler. Kampanya sonunda kazananlar, NetD Müzik platformunda yayınlanacak akustik müzik videosunda yer alma şansı bulacak.

TikTok; kullanıcılarına sadece Dünya Müzik Günü’nde değil her zaman müzik eşliğinde kısa video formatında eğlenceli içerikler oluşturmalarını, keşfetmelerini ve paylaşmaları sağlıyor.

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu