Tüketicilerin Yeni Mekanı Büyük Denizlerden Çok Güvenli Kıyılar Olacak – 9597

Murat Senel Yatay Banner

Ender Gür yatay Banner

Hasan Togar yatay Banner

Tüketicilerin Yeni Mekanı Büyük Denizlerden Çok Güvenli Kıyılar Olacak

Covid-19 salgının yarattığı “talep çöküşü”nden etkilenen sektörlerin başında yer alan gastronomi sektörü, azalan talep açığının, ev tüketiminde ve yeme-içme siparişindeki artış ile kapatılacağı düşünülüyor.

Türkiye ekonomide ve sosyal hayatta “yeni normal” döneme geçiş hazırlıklarını hızla sürdürürken, ülkemiz de önemli bir ekonomik hacme sahip yeme-içme sektörü ise, yeni döneme ilişkin hazırlıklarına devam ediyor.

Türkiye’nin “yeni normal” koşulları göz önüne alındığında, sektörün ivme kazanmasının 2021 yılını bulacağını belirtiliyor.

Favori Lezzetler You tube canlı yayınında konuk olan yeni nesil fırıncılık modeliyle istihdam da yaratan Bay Bread Kurucusu Serdar Yalçınkaya,Covid 19 sürecindeki çalışmaları, yaptığı yatırımlar özellikle bu dönemde açtığı mağazalarla istihdam yaratıp ekonomiye can vermesi, yeni yatırım hedefleri, birikimlerini kattığı uzmanlıkla hijyen, kalite ve teknololojide yakaladığı ivme başlıca konulardandı.

Yalçınkaya ifadelerinde ” koyduğumuz her taş ülkeme katma değer. Bizler de bu bilinçle dedelerimizden gelen bir asırlık birikimle mirasımızı yaşatmaya gayret ediyoruz. Bu anlamda daha önce Avrupa ve Anadolu yakasında açtığımiz mağazalara 2 tane daha kattık. Bunlardan biri Kadıköy Suadiye Bağdat caddesi ve Minibüs yolu arasındaki eski mahalle kültürünün de rafine kaldığı Feride Geçidi şubemiz, diğeri de Kadıköy denildiğinde akla gelen Kızıltoprak ve Fenerbahçe’nin Mabedi olarak da Stad Şubesinde konumlandık. Yaptığımız işi önemsiyoruz. Hakkını vererek yaptığımız her iş mutlaka bize daha çok döner. Hizmet sektöründe faaliyet gösteren birçok restoran ve cafe Covid-19 tedbirleri kapsamında kapalı iken yeni normal sürece geçtiğimiz şu günlerdeki uyum sürecine adaptasyonda yeni tebliğ gereği de bir takım değişikliklerin zeminine ihtiyaçlar serisi de gelmiştir… Öte yandan paket servislerle yeni ivmeler kazanarak rotalarını çizen sektör, dijitalleşme ve sosyal medya tanıtımlarında da tüketicilerin dikkatini çekmektedir. Restoranların daralma ve sosyal mesafeden dolayı daha az alanda daha az kapasiteyle müşteri ağırlaması gerekirken; gerek personel, gerekse üretim anlamında maliyetler ve sürdürülebilirlik kapsamında cafeleşmeye doğru daha butik hizmetlere döneceği kaçınılmaz gözükmektedir. Tüketicilerimizden aldığımız geri bildirimler ve paket servis müşterilerimizin de memnuniyetlerini dikkate aldığımızda eve paket servis yönteminin bir yıl daha ağırlığını koruyacağı bizim de ön görülerimiz arasında. Bu durumun bir nedeni de tüketicilerin içinde bulunduğumuz pandemi döneminde daha az temas edilen ürünleri tercih etmeleri sebebiyle paket servislerin bir anlamda hayati ve kurtarıcı bulunması.

Ambalajlı gelen ürünler gıda güvenliği ve muhafazası açısından da daha rağbet gördü.

Özellikle ekmek ön pişmiş donuk ve ambalajlı olarak evlerde kısa sürede piştiği için talep edildi ve tüketiciler tarafından daha hijyenik bulundu. COVİD 19 SÜRESİ SONRASINDA DA BU DURUMUN DEVAM EDECEĞİ, SOSYAL MESAFE KURALI GEÇERLİ OLSA DAHİ İNSANLARIN BİR SÜRE DAHA BU ÇİZGİDE GİDECEKLERİNİ TAHMİN EDİYORUZ. MEKANLARIN MÜDAVİMLERİ KISA SÜRELİ DE OLSA KARANTİNA SÜRECİNDE EKSİKLİĞİNİ HİSSETTİĞİ TANIDIKLARIYLA KARŞILAŞMA ÖZLEMİYLE SOSYAL İHTİYAÇLARINI GENE SOSYAL MESAFE KURALINI TERCİH EDEREK TALEP EDECEKTİR. ANCAK BU NOKTADA BÜYÜK DENİZLERDE YÜZMEKTENSE GÜVENLİ KIYILAR TERCİH NEDENI OLACAKTIR. “Sözlerine yer verdi.


250x250 Banner

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu